_

زندگی و چوب

فضا چه خانه باشد، چه کافه و دفتر کار، مرزِ حضور آدمی‌ست. چوب، پاره‌ای از طبیعت را مهمانِ فضا‌های ما می‌کند و از این رو، شعر جان‌بخش فضاست.
عشق به چوب، امضا و شناسنامه‌ی ماست. کیفیتِ ماندگار ساخته‌های سور نه صرفاَ تعهد اخلاقی/حرفه‌ای به خریدار که احترام به ذات چوب است.

_

ما که هستیم؟

تولد چوب سور به سال‌های میانی دهه‌ی شصت برمی‌گردد، اما شکوفایی‌اش، ثمره‌ی نگاه همدلانه‌ای است که کم و بیش در پانزده سال اخیر میان شهروندان ایرانی جا باز کرده؛ شهروندان صاحب‌ذوقی که خانه را فراتر از «سرپناه» صرف می‌خواهند و جویای لذت همنشینی با اسباب و اشیای زیبا هستند.
نام «سور» را از تلفظ مازندرانی درخت سرخه‌دار گرفته‌ایم که در گذشته پوشش سقف خانه‌ی بزرگان ایرانی را از آن تهیه می‌کرده‌اند. هنگام بریدن درخت سرخه‌دار، عطری دلنشین از آن برمی‌خیزد؛ کلام آخر ما همین است: برای فضاهای شما، عطر خوشایندِ آرامش و خشنودی را آرزو می‌کنیم.

۹۳٪

طراحی داخلی و بیرونی

۸۸٪

دکوراسیون

_

طراحی

غایت مطلوب‌ طراحان سور‌، رسیدن به تعادلی موزون میان فرم و کارآیی ست. سور، جایگاه خود را به‌درستی می‌شناسد. نه کارخانه‌ی تولید انبوه ساخته‌های یکسان است و نه کارگاه کوچک ساخت اشیای هنری. به فضایی بینابین این دو «مرز» اعتقاد داریم و خواهان پیوندِ ذوق هنری و فن صنعتی هستیم. از یاد نمی‌بریم که بارها با معماران بزرگ ایران همگام شده‌ایم و درعین‌حال که از آنان آموخته‌ایم، با دانش خود طرح‌های‌‌شان را به شکلی شیواتر و گویاتر ساخته‌ایم و عرضه کرده‌ایم.

_

ساخت

برای رسیدن به بالاترین کیفیت، متناسب با روح هر پروژه، بهترین‌ها را به کار می‌گیریم. برای تضمین کیفیت از به‌روزترین ماشین‌آلات استفاده می‌کنیم و تولید محصولِ شما تماماً با ماست و هیچ یک از مراحل ساخت برون‌سپاری نمی‌شود. از چوب و روکش گرفته تا رنگ و ابزارِ کار، تعهد ما برگزیدن بهترین‌هاست. در پوشش ساخته‌های خود از رنگ‌های سازگار با طبیعت استفاده می‌کنیم و در کنار دانش تجربی از مشاوره‌ی نمایندگی رسمی شرکت AURO آلمان در ایران نیز بهره می‌گیریم. در سور، چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. در مدت ساخت می‌توانید به کارخانه‌ بیایید و از نزدیک، شاهدِ «رشد و شکوفایی» سفارش خود باشید.

_

تیم ما

طراحان داخلی باید به منظور ایجاد محیط داخلی که کارآمد و ایمن هستند، بسیار ماهر باشند.

ما اجتماعی هستیم